![](http://www.filtry-oleje.cz/images/nic.gif)
![Články](http://sablony.ekonstrukter.cz/sablony/359/odrazkaclanky.gif) | Poradce | ![](http://www.filtry-oleje.cz/images/nic.gif) |
| |
|
Autodíly_WEB Výfuky_katalyzátor Olej do motoru Filtry na auta Brzdové destičky_auta www.autodilyweb.cz
|
| | | | Pylové - kabinové filtry - klimatizace | |
Rozšíření filtrů klimatizace pro nové modely automobilů , přidáno 12 nových pylových filtrů klimatizace dne 3.5.2016.
Základní principy klimatizace vzduchu
- Systém
Klimatizace vzduchu je uzavřený systém, který se skládá ze dvou částí. Část, která vytváří chladicí efekt (nízký tlak), jde od expanzního ventilu (3) jako kapalina, skrz odpařovač (4) a dále zpět skrz expanzní ventil (3) jako pára.
- Kompresor a kondenzor
Pára jde z expanzního ventilu (3) do kompresoru (2), stlačená pára kondenzuje do zahřáté kapaliny (vysoký tlak). Kapalina potom přechází do kondenzoru (1), kde se chladí.
- Dehydrátor
Úkolem dehydrátoru (5) je odstranit všechny vzduchové bubliny a nečistoty z chladicího média. Chrání celý systém před poškozením způsobeným znečištěním.
- Odpařovač a expanzní ventil
Odpařovač (4) je v principu shodný s kondenzorem: Velká plocha funguje jako výměník tepla podobající se radiátoru. Expanzní ventil (3) uvolňuje tekuté chladicí médium do odpařovače. Následkem expanze chladicí médium mění skupenství z tekutého zpět na plynné. Proces odpařování vyžaduje množství tepla, které se absorbuje z interiéru vozidla. Když chladicí médium projde odpařovačem, teče zpět do kompresoru. Tato strana se nazývá nízkotlaká.
![](http://www.filtry-oleje.cz/fotografie/texty/klima.jpg)
|
|
![](Http://www.filtry-oleje.cz/images/nic.gif)
![](http://sablony.ekonstrukter.cz/sablony/359/odrazkaaktuality.gif) | NEJSLEDOVANĚJŠÍ | ![](images/nic.gif) |
| |
|
![](http://sablony.ekonstrukter.cz/sablony/359/odrazkaaktuality.gif) | NEJPRODÁVANĚJŠÍ | ![](images/nic.gif) |
| |
|
![](http://sablony.ekonstrukter.cz/sablony/359/odrazkaaktuality.gif) | ZBOŽÍ V AKCI | ![](images/nic.gif) |
| |
|
|