Dnes je neděle 6.10.2024 
  O nás  
  Jak nakupovat  
  Obchodní podmínky  
  Ochrana dat  
  Reklamační řád  
  Časté dotazy  
  Kontakt  
 E.shopy  vyfuky-centrum.czwww.NAHRADNI-DILYwww.VYFUKY-SLOVENSKO
  << Zpět | Do oblíbených | Úvodní strana  

Naše nabídka
NAŠE NABÍDKA
NovinkyNovinky
AkceZboží v akci
SlevySlevy
DoporučujemeDoporučujeme
OLEJE-MOTOROVÉ
OLEJE- MOTOROVÉOLEJE- MOTOROVÉ
ADITIVA-Přísady
ADITIVAADITIVA
FILTRY - Pylové(kabinové)
KABINOVÉ FILTRYKABINOVÉ FILTRY
FILTRY - (olejové-vzduchové-palivové)
ALFA ROMEOALFA ROMEO
AUDIAUDI
BMWBMW
DACIADACIA
CITROENCITROEN
DAEWOO (CHEVROLET)DAEWOO (CHEVROLET)
DAIHATSUDAIHATSU
FIATFIAT
FORDFORD
FSOFSO
HONDAHONDA
HYUNDAIHYUNDAI
CHRYSLERCHRYSLER
ISUZUISUZU
IVECOIVECO
JEEPJEEP
KIAKIA
NISSANNISSAN
MAZDAMAZDA
MERCEDESMERCEDES
MCCMCC
MINI (BMW)MINI (BMW)
MITSUBISHIMITSUBISHI
OPELOPEL
PEUGEOTPEUGEOT
RENAULTRENAULT
SEATSEAT
ŠKODAŠKODA
SUZUKISUZUKI
TOYOTATOYOTA
VOLKSWAGENVOLKSWAGEN
VOLVOVOLVO
VzhledáváníVYHLEDÁVÁNÍ
 
NewsletterNovinky emailem
 
ČlánkyPoradce
Co udělá špatný nebo starý olej s motorem?Co udělá špatný nebo starý olej s motorem?
Motorové oleje pro dvoutaktní motoryMotorové oleje pro dvoutaktní motory
VW-AudiVW-Audi
Viskozitní klasifikace SAE Viskozitní klasifikace SAE
Přednosti syntetických motorových olejů Přednosti syntetických motorových olejů
Doplňte si motorový olej Doplňte si motorový olej
Co je nejčastější příčinou spotřeby oleje? Co je nejčastější příčinou spotřeby oleje?
Co udělá špatný nebo starý olej s motorem?Co udělá špatný nebo starý olej s motorem?
Přídavná externí aditiva do motorových olejůPřídavná externí aditiva do motorových olejů
Olejový filtr a jeho funkceOlejový filtr a jeho funkce
Nabízené zboží Maxgear (Alco) - standartní kvalitaNabízené zboží Maxgear (Alco) - standartní kvalita
Obecně o mazáníObecně o mazání
Další složky oleje Další složky oleje
Kabinové - pylové - filtry - výměnaKabinové - pylové - filtry - výměna
Kvalitní a cenově dostupné filtry-MaxGearKvalitní a cenově dostupné filtry-MaxGear
Vyhledávání filtrů u výrobce MANNVyhledávání filtrů u výrobce MANN
Kabinové filtry MANN+HUMMEL nejnovější generaceKabinové filtry MANN+HUMMEL nejnovější generace
Míchaní různých typů olejůMíchaní různých typů olejů
Výměna oleje - podle typu motoruVýměna oleje - podle typu motoru
Viskozita automobilových olejůViskozita automobilových olejů
Olej Opel - 5w30 -Dexos2 , zaruka kvalityOlej Opel - 5w30 -Dexos2 , zaruka kvality
Oleje 10w40 a další vizkozity olejů v nabídceOleje 10w40 a další vizkozity olejů v nabídce


Autodíly_WEB
Výfuky_katalyzátor
Olej do motoru
Filtry na auta
Brzdové destičky_auta

www.autodilyweb.cz
 Reklamační řád 

Ůvodní ustanovení
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu jej předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1. 1. 2014. Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:

  • je-li vada je na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
  • jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
  • vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
  • je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením,
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.
    V případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našich emailových adresách.


    Uplatnění reklamace
    Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, v kterékoliv jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v jeho sídle nebo místě podnikání. Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu. Reklamaci lze rovněž uplatnit u osoby, která je k tomu určena v potvrzení, které prodávající kupujícímu vydal, na účtence či v záručním listě, je-li určená osoba v místě prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.

    Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.

    Pokud by uplatnění práva z vad mělo spotřebiteli činit značné obtíže, zejména proto, že věc není možné dopravit do místa uplatnění reklamace běžným způsobem či se jedná o zboží, které je zamontované či součástí nemovitosti, posoudí prodávající vadu po dohodě s kupujícím buď na místě, nebo jiným způsobem. Kupující je v takovém případě povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost.

    Lhůta pro uplatnění práv
    Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží lze lhůtu pro uplatnění práv z vadného plnění zkrátit na 12 měsíců, takové zkrácení lhůty vyznačí prodávající v potvrzení o povinnostech z vadného plnění nebo na prodejním dokladu. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností.

    Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat.

    Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta skončí 24 měsíců od převzetí po koupi reklamovaného zboží.

    Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím.

    Vyřízení reklamace
    Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit.

    Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

    Jakost při převzetí

    Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku , tedy:

    • zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
    • zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

    V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

    Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

    Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

    Odpovědnost prodávajícího za vadu,která je podstatným a nepodstatným porušením smlouvy

    Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží vzniklé v době 24 měsíců od převzetí, a to pro vady, u kterých se neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5. Vada je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy.

    Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši). Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu.

    Právo na dodání nové bezvadné věci, výměnu součásti, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy má kupující bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.

    Náklady reklamace a řešení sporů
    Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.

    V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady.

    Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů zejména na systém www.vasestiznosti.cz, případně na příslušný soud.

    Smluvní záruka za jakost

    Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční list) nebo smlouva nestanoví něco jiného.Tento reklamační řád je účinný od 1. ledna 2014.

  • Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.

    Zboží prodávané prodávajícím je určeno k odborné montáži. Proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž v autoservisu, nebo montáž osobou, která má oprávnění tuto činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži dílu, s uvedením technologického postupu nebo faktura, popř. stvrzenka o zaplacení s uvedením vykonaných prací, z nichž vyplývá, že byla na vozidlo (nutno uvést SPZ) namontována součástka, která je předmětem reklamace (obj.číslo Autotwin). V tomto dokladu je dále nutné uvést stav tachometru při výměně dílu.

    Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.


    PřihlášeníPŘIHLÁŠENÍ
      STAV: nepřihlášen
     Email:  
     Heslo:  
    RegistraceRegistrace
    KošíkKOŠÍK
    Celková cena: ..... 0,-

    Vyprázdnit košík
    NEJSLEDOVANĚJŠÍ

    OLEJOVÝ FILTR VOLVO V40 07/95-06/04  - klikněte pro více informací
    OLEJOVÝ FILTR VOLVO V40 07/95-06/04
    Cena .... 266,- Kč 

    OLEJ 10W-40 (1L) LOW SAPS DLOUHÉ VÝMĚNY (LONGLIFE) OLEJE- motorové Oleje / Cinol  - klikněte pro více informací
    OLEJ 10W-40 (1L) LOW SAPS DLOUHÉ VÝMĚNY (LONGLIFE) OLEJE- motorové Oleje / Cinol
    Cena .... 169,- Kč 

    OLEJ CASTROL 10W-40 (4L) MAGNATEC OLEJE- motorové Olej / Castrol  - klikněte pro více informací
    AkceSlevaDoporučujeme
    OLEJ CASTROL 10W-40 (4L) MAGNATEC OLEJE- motorové Olej / Castrol
    Cena .... 563,- Kč 
    NEJPRODÁVANĚJŠÍ

    OLEJ 5W-30 (5L) FORD OLEJE- motorové Olej / Ford
    Cena ................649,-


    OLEJOVÝ FILTR VOLKSWAGEN GOLF IV 08/97-06/05
    Cena ................164,-


    OLEJOVÝ FILTR VOLKSWAGEN POLO III (6N1/NF/KV2-5-6N2) 10/94-09/01
    Cena ................164,-

    ZBOŽÍ V AKCI

    OLEJ TOTAL QUARTZ 7000 10W-40 5L OLEJE- motorové Olej / TOTA  - klikněte pro více informací
    Akce
    OLEJ TOTAL QUARTZ 7000 10W-40 5L OLEJE- motorové Olej / TOTA
    Cena .... 549,- Kč 

    OLEJ SHELL 5W-30 HELIX ULTRA EXTRA 4L OLEJE- motorové Oleje / Shell   - klikněte pro více informací
    Akce
    OLEJ SHELL 5W-30 HELIX ULTRA EXTRA 4L OLEJE- motorové Oleje / Shell
    Cena .... 681,- Kč 

    OLEJ  5W40 (4L+1L)  OLEJE- motorové Oleje / Lotos  - klikněte pro více informací
    NovinkaAkceSlevaDoporučujeme
    OLEJ 5W40 (4L+1L) OLEJE- motorové Oleje / Lotos
    Cena .... 429,- Kč 
    AnketaANKETA
    Co je pro Vás při nákupu filtrů a olejů rohodující
    Značková kvalita ?

    Značková kvalita ? 64%
    Standartní kvalita ?

    Standartní kvalita ? 10%
    Nejlepší cena ?

    Nejlepší cena ? 26%



    Obchod je postaven na systému Ekonstruktér.cz

    Provozovatel obchodu:, www.vyfukyonline.czwww.vyfukyonline.sk , www.brzdove-desticky.com ,
    www.nahradni-dily-auto.cz E shop|Olej|Filtry|Aditiva|Žárovky|Xenony|Oleje Castrol|Oleje Mobil|Filtry olejové|Filtry vzduchove|Filtry pylové - kabinové|Filtry palivové_motorové oleje